De Kop is eraf! – de campagne ‘Zomer in de Kop’ is gestart

ingevoerd op 17-07-2017

In juni is de campagne ‘Zomer in de Kop’ van start gegaan. Met subsidie van De Kop Werkt (een economisch stimuleringsprogramma) wordt er de komende jaren flink geïnvesteerd in toeristisch promotie van de Noordkop. Zowel online, als in print als door middel van outdoor posters. De campagne is niet alleen in de regio, maar ook landelijk zichtbaar. 
Het doel van deze campagne is om zowel binnen als buiten de regio bewoners en bezoekers (toeristen) te inspireren tot een kort of lang bezoek aan – of binnen – de Kop van Noord-Holland. Dit wordt steeds gedaan door een combinatie van onze iconen onder de aandacht te brengen. In de zomercampagne draait het om: kust, water en folklore. Destinatiemarketing Organisatie Holland Boven Amsterdam (HbA) coördineert de campagne. Meer weten? Dan kunt u met hen contact opnemen.

Bron: Holland Boven Amsterdam (https://www.hollandbovenamsterdam.com)

campagneIndeKop campagneIndeKop