Nieuws uit de kop

OFHK Nieuws van 12-03-2021

Wat een jaar hebben we achter de rug. In deze editie van Nieuws uit De Kop blikken we met u terug op hoe de destinatiemarketingcampagnes zijn verlopen en delen we graag de resultaten. Cijfers die niet uitsluitend roodgekleurd zijn, want met de vereende kracht en inzet van heel veel Noord-Hollandse ondernemers hebben we toch een mooie zomer kunnen draaien. De breed ingezette mediacampagnes in de zomer en het najaar trokken zowel bekende gasten als nieuwe bezoekersdoelgroepen naar De Kop. Noord-Holland bevestigde in 2020 eens te meer een aantrekkelijke bestemming te zijn voor een korte op langere vakantie, midweek, weekendje weg of dagje uit.

We hopen vanzelfsprekend allemaal dat aan het begin van de komende zomer een aantal reis- en andere beperkingen vervallen of verregaand versoepeld zullen zijn. En wat kijken we daar naar uit! Het is beslist niet ondenkbaar dat ook deze zomer (en najaar) veel Nederlanders hun korte en langere vakanties in eigen land zullen vieren. We willen ze graag de veelzijdigheid van onze regio laten ontdekken & beleven. U kunt er op rekenen dat we met de campagnes voor De Kop alles in het werk zullen stellen om bezoekers (gedoseerd en beheerst) naar ons gebied te bewegen.

Verder besteden we in deze editie van Nieuws uit de Kop aandacht aan o.a. online trends, wat is ‘Hip & Hot’ als het gaat om accommodaties en geven we u een inkijkje in de actuele reistrends. 

Wij wensen u een mooie en vooral gezonde ‘VoMer’ (Voorjaar en Zomer) toe, en natuurlijk veel leesplezier!
 

Open Magazine (https://campaignsresults.foleon.com/indekop/nieuws-uit-de-kop-maart-2021/cover/)

Bron: Holland boven Amsterdam

Nieuws uit de kop Nieuws uit de kop